معرفی کتاب: مرجع كامل برنامه نويسي ANDROID

نوشته شده توسط آی دریمز در 21 اکتبر 2012

امروزه با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و فناوری، شاهد آن هستیم که روز به روز وسایل ارتباطی پیشرفته تر از گذشته شده و آرزوهایی که شاید تا سال های پیش بیشتر شبیه رویا بود، به واقعیت پیوسته است. یکی از همین قبیل تکنولوژی ها، تلفن های همراه هستند که سیر تکامل آنها بسیار سریع تر گذشته شده است به طوری که شاهد هستیم شرکت های سازنده تلفن همراه، به صورت متناوب و پی در پی در حال معرفی محصولات جدید هستند تا در این بازار رقابت، از یکدیگر سبقت گیرند.

همان طور که می دانید استفاده از سیستم عامل اندروید در کشورمان طرفداران زیادی دارد. علاقمندان به توسعه نرم افزار (یا همان برنامه نویسان) هم تمایل بسیاری دارند تا برای این سیستم عامل، برنامه بنویسند. یکی از مشکلات جدی در این مسیر، کمبود منابع فارسی است که خوشبختانه در سال گذشته و در سال جاری، چندین کتاب آموزش برنامه نویسی آندروید از سوی برخی ناشران منتشر شده است. در این مجال به معرفی یکی از بهترین منابع برنامه نویسی آندروید می پردازم که به تازگی از سوی انتشارات ناقوس منتشر شده است.

کتاب مرجع کامل برنامه نویسی اندروید با حجمی بالغ بر 560 صفحه، ترجمه کتاب BEGINNING ANDROID 4 APPLICATION DEVELOPMENT از انتشارات WROX است که با اندکی تغییرات توسط حسين خوش رفتارمنفرد و اعظم ميرزايي تالیف و ترجمه گردیده است. یکی از امتیازات مهم این کتاب این است که آندروید نسخه 4 را پوشش می دهد. از دیگر نکات مثبت آن می توان به ترجمه روان آن اشاره کرد که روند یادگیری و انتقال مفاهیم را تسریع می بخشد.

برخی از سرفصل های کتاب :

1- يك برنامه ردياب ماهواره اي بنويسيد.

2- پيام رساني SMS را در برنامه خود تجربه كنيد.

3- با روش ها و تكنيك هاي مختلف در برنامه نويسي اندرويد آشنا شويد.

4- برنامه نويسي اندرويد را قدم به قدم با تمرين هاي فراوان آموزش ببنيد.

5- از برنامه نويسي با جديدترين نسخه اندرويد لذت ببريد.

6- با اجزاي رابط كاربري مثل يك حرفه اي كار كنيد.

7- برنامه هاي مبتني بر بانك اطلاعاتي بنويسید.

و…

دریافت گزیده ای از کتاب

برای اطلاعات بیشتر و خرید کتاب، به سایت انتشارات ناقوس مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه دسته‌بندی : آموزش

دیدگاه‌تان را ارسال کنید ...


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.