تجربۀ شرکت در مسابقه آنلاین موبایل نئو ال سونی

نوشته شده توسط آی دریمز در 17 دسامبر 2012

فکر می کنم حدود سه هفته قبل بود که به صورت کاملاً تصادفی با سایت نئو اِل آشنا شدم. بعد از خواندن توضیحات سایت متوجه شدم که این سایت مسابقه ای برگزار می کنه که به 10 نفر اول، گوشی نئو ال سونی (Sony Xperia neo L) رو جایزه میده. این در صفحۀ اول سایت این جملات رو نوشته :

“کافیه به سایت بازی neo L بیاین و با چند تا کار ساده که برای نگه‌داری از یک گوشی مجازی Sony Xperia neo L لازمه، امتیاز خودتون رو بالا ببرین و یکی از برنده‌ها باشین.”

این بازی آنلاین، دومین بار است که در حال برگزاری می باشد و در این مرحله حدود 1000 نفر شرکت کننده دارد. بازی دارای سه نوع مرحله متفاوت است که هر مرحله 6 روز به طول انجامید. مرحله اول: فقط باید نوارهای مربوط به فعالیتها رو پُر کنید، حداکثر روزی سه بار و هر شارژ 5 امتیاز دارد. مرحله دوم: پازل، کوییز، موسیقی و دعوت از دوستان فعال می شود، حداکثر روزی 1 بار، هر کدوم 20 امتیاز. مرحله سوم: مانند مرحله دوم، ولی هر روز یک ICS (روبات بستنی حصیری) مخفی شده که باید در روز خودش پیداش کنید. هر ICS 30 امتیاز دارد.

بازی در عین سادگی، دارای هیجان و رقابت تنگاتنگی است به طوری که در صورت عدم مراجعه به سایت امتیاز زیادی را از دست می دهید. هم اکنون که مشغول خواندن این مطلب هستید، روز پایانی مسابقه در حال برگزاری است.

بدون دیدگاه دسته‌بندی : متفرقه

دیدگاه‌تان را ارسال کنید ...


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.