تبدیل گوشی های قدیمی به دوربین مدار بسته

نوشته شده توسط آی دریمز در 15 ژوئن 2019

همۀ ما در منزل ممکن است یک گوشی اندرویدِ از رده خارج داشته باشیم که دیگر نیازی به آن نداشته و حالا در گوشه ای از کمد یا … خاک می خورد! یک راه حل این است که چون همۀ گوشی های اندروید دارای دوربین نیز هستند آنها را تبدیل به دوربین مداربسته، برای دیدن تصاویر از راه دور کنیم.

چند هفته پیش برنامه جالبی دیدم که در این فرصت اون را معرفی می کنم، امیدوارم به درد دوستان بخورد. اپلیکیشن eWelink برنامه پیش فرض شرکت چینی Itead برای کنترل محصولات تولیدی این شرکت (نظیر لامپ های هوشمند، سوییچ ها و…) از راه دور است. این شرکت در آخرین آپدیت این نرم افزار، قابلیت جدیدی را عرضه کرده است که می توانید با نصب اپلیکیشن eWelink Camera بر روی گوشی قدیمی خود و نصب eWelink بر روی گوشی اصلی خود بصورت مجزا، تصاویر دوربین گوشی قدیمی خود را از هر جای دنیا مشاهده کنید!

eWelink Camera

پس ابتدا روی گوشی اصلی خود اپلیکیشن eWelink را نصب کنید و بر روی گوشی دوم و بلا استفاده برنامه eWelink Camera را نصب کنید. فقط دقت نمایید روی هر دو گوشی باید با یک اکانت لاگین نمایید. برای ساخت اکانت جدید از نرم افزار eWelink استفاده نمایید. خوشبختانه هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

در انتها وارد برنامه eWelink شوید و از لیست دوربین ها، دوربین مورد نظر خود را مطابق تصویر پایین انتخاب کنید. همان طور که مشاهده می کنید تصاویر دوربین گوشی قدیمی از طریق اپلیکشین قابل دریافت است.

eWelink

برای ارسال پیام صوتی می توانید، با زدن کلید Talk صدای خود را بصورت زنده از طریق اسپیکر گوشی قدیمی پخش نمایید.

دیدگاه‌تان را ارسال کنید ...


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.