رایت کردن فایل های DMG در ویندوز

نوشته شده توسط آی دریمز در 7 ژانویه 2013

شاید برای شما هم (مثل بنده!) بارها اتفاق افتاده باشد که بنا به نیاز، فایل هایی با فرمت DMG را دانلود کرده باشید و بخواهید آن را در ویندوز رایت کنید اما متوجه شده باشید که رایت کردن این گونه فایل ها یا به اصطلاح ایمیج ها، دردسرهای خاص خودش را دارد.

این فایل ها یا بهتر بگویم ایمیج ها، در سیستم عامل مکِ شرکت اپل به عنوان پکیج های آمادۀ رایت استفاده می شوند و در واقع معادل همان فایل های iso در سیستم عامل ویندوز هستند.

مثلاً اگر قصد دانلود یک هکینتاش را داشته باشید مسلماً پس از دانلود، با این گونه فایل ها برخورد خواهید کرد. یکی از بهترین راه حل ها این است که این گونه فایل ها را Convert کنید و سپس روی دیسک رایت کنید. برنامه ساده و کم حجم dmg2img یا dmg2iso یکی از بهترین گزینه هاست. پس از دریافت یکی از این دو برنامه، آن را به پوشه ای که فایل DMG شما در آن قرار دارد منتقل کنید و سپس فایل DMG خود را، با انتخاب و درگ کردن روی آیکون این برنامه، رها کنید. کار تمام است. پس از طی کردن یک پروسه چند دقیقه ای، فایل خروجی با پسوند img یا iso آماده رایت کردن با نرم افزارهایی مثل Clone CD یا Nero است.

منبع +

5 دیدگاه دسته‌بندی : آموزش

5 دیدگاه برای “رایت کردن فایل های DMG در ویندوز”

  1. محمدرضا گفت:

    دم شما گرم كارم راه افتاد
    اگه 4 تا سايت مثل سايت مفيد شما پيدا بشه تمومه

  2. خلیل گفت:

    سلام و خسته نباشید

    یول دمتون گرم کارم راه افتاد

    سپاس یه دنیا
    همیشه موفق و پیروز باشید

  3. ---------- گفت:

    دست شما درد نکنه وقتی فایل 6GB رو دانلود کردم دیدم رایت نمیشه داشتم سکته میکردم ولی وقتی وارد سایت شما شدم احساس کردم دنیا رو بهم دادن
    یه رنیا ممنون

  4. محمد گفت:

    سلام، خسته نباشید.
    دستتون درد نکنه مشکل با dmg2img حل شد.

دیدگاه‌تان را ارسال کنید ...


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.