دانلود از «گوگل پلی» با Real APK Leecher

نوشته شده توسط آی دریمز در 5 فوریه 2013

یکی از مهمترین مشکلاتی که کاربران سیستم عامل اندروید در کشورمان با آن دست و پنجه نرم می کنند این است که به دلیل محدودیت ها و تحریم های همه جانبه، امکان استفاده مستقیم از فروشگاه بزرگ گوگل یا همان Google Play فراهم نیست. برنامه های رایگان بسیاری در این فروشگاه وجود دارند که کاربران ایرانی نمی تواند آنها را دریافت کنند. در این پست به معرفی نرم افزاری می پردازیم که با کمک آن می توانید براحتی از این محدودیت ها عبور کنید. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که روش های متعددی برای دریافت نرم افزار و … از گوگل پِلی وجود دارند (مانند +) که ما تنها به یکی از این روش ها که راحت ترین آن نیز است بسنده می کنیم.

پس از دریافت نرم افزار Real APK Leecher برای اجرای آن نیاز به JRE دارید که می توانید از اینجا آخرین نسخۀ آن را دریافت کنید.(به علت تحریم، امکان دریافت فایل از سایت اوراکل وجود ندارد پس  با کمی جستجو در گوگل براحتی می توانید فایل مورد نظر را دانلود کنید.)

پس از اجرای برنامه با پنجره زیر روبرو می شوید که مربوط به تنظیمات اولیه برنامه است. برای ادامه کار شما به موارد زیر نیاز دارید :

1- یک اکانت گوگل که قبلاً بوسیله گوشی خود آن را سینک کرده اید.

2- پیدا کردن Device ID گوشی خود با استفاده از کد *#*#8255#*#* یا نرم افزار Device ID

بعد از بدست آوردن اطلاعات بالا و وارد کردن آن در قسمت های مشخص شده، کشور یا زبان پیش فرض را از لیست کشویی انتخاب کنید.(من زبان انگلیسی و کشور ایالات متحده امریکا را انتخاب کردم.) تنظیمات را ذخیره کنید. حال در پنجره اصلی برنامه، در قسمت Search Android Market by نام برنامه مورد نظر خود را نوشته و کلید اینتر را بزنید. همان طور که مشاهده می کنید نتایج جستجو در لیست قابل مشاهده است که با راست کلیک کردن و انتخاب گزینۀ Download this app می توانیم فایل مورد نظر خود را دریافت کنیم.

 

نکات مهم :

1- برای دریافت فایل بااستفاده از این نرم افزار، نیاز به «ق.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن» دارید.

2- جهت جستجوی سریعتر برنامه ها توسط این نرم افزار، بهتر است نام برنامه را، از لینک آن در مارکت گوگل کپی کنید و در قسمت جستجو وارد کنید.(برای مشاهده تصویر کلیک کنید.)

دانلود Real APK Leecher (حجم 3.7 مگابایت)

منبع +

بدون دیدگاه دسته‌بندی : آموزش

دیدگاه‌تان را ارسال کنید ...


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.